Hoe vul je dit in een snelheid-tijd diagram in?

Op een toets kreeg ik een vraag die er ongeveer zo uit zag:

Teken in het diagram hier onder het volgende:

Bart rijd met een constante snelheid van 5,5m/s 8 sec lang, na die 8 sec versnelt hij met 2,5m/s.
Zijn zusje Roos gaat te voet met een snelheid van 1,5m/s.
Na een tijdje schiet de ketting van Bart los. Het kost 4 minuten, voordat hij weer verder kan rijden.

Wie is eerder op school?

Alvast veel dank!

Toegevoegd na 3 minuten:
(In zo'n soort diagram hier onder.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is precies de vraag? Je kunt toch gewoon de bijbehorende snelheden bij de tijd zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de vraag staat overigens niet eens wat de afstand tot de school is, dus kun je het niet berekenen...

Antwoorden (1)

Weet je hoe lang hij de versnelling waarin hij 8 m/s rijdt doorvoert? Wanneer je dit niet weet lijkt het me niet mogelijk om deze diagram in te vullen omdat je informatie niet compleet.