welke mbo opleiding moet ik kiezen?

ik zit op het middelbaar onderwijs in de vierde klas.
alleen heb ik nog geen idee wat voor opleiding ik wil gaan doen.
waar ik erg geinteresseerd in ben is computers.
en daarin de game industrie zoals games programmeren.

is er iemand die goed advies voor mij heeft?

Toegevoegd na 11 minuten:
ik dacht zelf aan game developer.
alleen weet ik niet goed wat het precies inhoud.
als een van jullie daar ook een andwoord op heeft zou dat geweldig zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik weet niet of je in de buurt van Rotterdam woont, maar dan is Multimedia Design Interactief echt tof! Op het Grafisch Lyceum. Ik wil die ook gaan doen, maar ik moet na de 4e nog een jaar HAVO :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet?
Als je mbo - ict doet hebt te een goede basis om daarna hbo - ict te doen. Hierdoor kan je verschillende kanten op waardoor programeren en computers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Utrecht heeft de aan de HKU een hele goede opleiding voor game designers. Het is wel HBO dus MBO-ict lijkt mij inderdaad een goede tussenstap.