mag je kauwgom kauwen tijdens de examen?

Ik hoorde als je kauwgom kauwt je hersenen beter gaan werken?

Toegevoegd na 1 dag:
Ow ja eindexamen sorry voor z'n late reactie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Dat klopt voor een deel,
Door het kaugom kauwen komt er meer zuurstof in de hersenen en daardoor zal de hersenen beter gaan functioneren.

Meestal mag je tijdens een examen niet kauwgom kauwen,omdat het storend kan zijn en mensen er door niet goed kunnen concentreren.
Maar natuurlijk geldt dit vast niet voor allemaal, dus vraag de examinator voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus de vraag is niet te beantwoorden. Hangt helemaal af van wat voor soort examen
en wat voor soort onderwijs en wat voor
soort examinatoren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat komt en daarom zeg ik ook bij de meeste examens mag dit niet , maar vraag je examinator voor zekerheid etc.
Eerst aub lezen ik antwoord de vraag wel.