ALS dit kind WEER 67% haalt zit het rond een 540 maar mijn kind haalde een hogere cito score dan met de entreetoets.

Bron: pagina 5 van deze pdf: www.cito.nl/~/media/cito_nl/Files/Primair%20en%20speciaal%20onderwijs/cito_eindtoets_2011_terugblik.ashx

Toegevoegd na 1 minuut:
Herstel: mijn kind haalde een hoger percentiel met de cito dan met de entree. De bedoeling van de entreetoets is ook dat de leerkracht in groep 8 de zwakke punten extra aandacht geeft.