Hoe kan ik weten hoe groot een rugzak van bijv. 30 of 52 liter is?

Ik zoek er een voor school en ik wil weten welke groot genoeg zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vol water scheppen met iets van 1 liter, tellen maar!! :)

Antwoorden (3)

Hoe je dat kunt weten?
Het staat er toch op?!
En je ziet hoe groot hij is als je er naar kijkt.
Tippie: ket ook op extra vakjes aan de buitenkant. Scheelt ook weer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat staat er niet nee
niet overal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
natuurlijk wel. Op elke rugzak die je in een normale winkel koopt als Perry of Bever, zit een kaartje met daarop de specificaties. Waarvan hij is gemaakt, hoeveel liter hij is.
Je kunt het best gewoon een Eastpak kopen, die zijn groot genoeg en zijn in alle kleuren te verkrijgen! Ze zijn wel wat duurder maar hebben vaak een garantie van zo'n vijf jaar en gaan niet snel kapot. In de bron een site waar je een Eastpak kunt kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gemiddelde 'dagrugzak' is doorgaans zo rond de 24 liter.
Die van mij is 45 cm hoog, 30 breed en 15 diep, met een voorvakje. Ruim genoeg voor A4-formaat.
52 liter is meer voor als je een weekend weg wilt.