Ik zoek in Vlaanderen een advocaat die verstand heeft drukwerk, print. Hoe ga ik te werk?

Bestaat er een soort databank in België en Nederland waarin je specialisaties van advocaten kunt bekijken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan voor een antwoord op je vragen kijken op deze website: http://www.advocaat.be/ZoekAdvocaat.aspx

Er bestaat dus (wel) een database van Vlaamse advocaten met hun specialisaties.

Op de website http://www.advocaat.be/ZoekAdvocaat.aspx kan je in Vlaanderen een advocaat zoeken en selecteren op onder meer gemeente en "voorkeurmaterie". Op de site staat: "Op deze website vindt u de adresgegevens van alle Vlaamse advocaten. U kunt zoeken volgens naam, gemeente, balie en voorkeurmaterie.".

Voor Nederland is er de website www.advocatenorde.nl, waar je een voor jou geschikte advocaat kan vinden aan de hand van het invullen van een trefwoord of een rechtsgebied.

Toegevoegd na 6 minuten:
database = databank
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Ik had dit antwoord ook al gegeven, maar toch weer verwijderd. Je kunt op deze sites namelijk niet selecteren op een advocaat die drukwerk als specialisme heeft.
Antoni
10 jaar geleden
"Drukwerk" is, voorzover ik kan inschatten, voor geen enkele advocaat zijn specialisatie, zijn specifieke rechtsgebied of voorkeurmaterie. De vraagsteller zal op de website(s) (verder) moeten zoeken met een trefwoord of een keuze moeten maken bij Voorkeurmaterie of Rechtsgebied.