Hoe kan ik mij het beste voorbereiden voor een frans mondeling?

Aanstaande donderdag heb ik mondeling Frans, het is een gesprek, ik heb al voorbeeldzinnnen. Je moet het met z'n 2'en doen. Hoe kan ik mij hier voor het beste voorbereiden, en hoe kan ik het gesprek het beste aanpakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Vraag hulp aan iemand (misschien een klasgenoot of iemand die ook Frans kan spreken) en oefen je gesprekken met de zinnen die je hebt. Hoe vaker je het doet, hoe meer vertrouwen je in je zelf zult hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heel goed de uitspraak weten, het is heel vaak anders dan hoe je het schrijft. Veel sterkte!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd www.wrts.nl vind ik echt super handig!