Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zijn de nadelen van duurzaam werken ?

Als onderwerp van mijn sector werkstuk heb ik ‘‘Duurzame hovenier’‘, Een deelvraag daarvan is ‘‘wat zijn de nadelen van duurzaam werken''. Maar ik kan het nergens vinden, misschien weten jullie het ?.......Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In het algemeen kun je stellen dat duurzaam werken arbeids-intensiever (en daardoor duurder) is.
(Lees meer...)
8 jaar geleden
Poet
8 jaar geleden
Hetgeen juist werkgelegenheid voor hoveniers bevordert?
paulus811
8 jaar geleden
Nee, want de concurrentiepositie t.o.v. niet duurzame hoveniers neemt af. Met andere woorden, een duurzame hovenier is duurder en zal dus vaker een offerte niet beloond zien met een opdracht. Het is namelijk maar de vraag of de klant op een duurzame hovenier zit te wachten en het prijsverschil wil betalen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
precies. je kunt onkruid wegspuiten met bijvoorbeeld round-up, of je trekt handmatig het onkruid er uit. Dat scheelt veel arbeidstijd en dus geld.
Duurzamer houd ook in, milleu bewuster werken, maar ook duurder is. bijv. met aspen ipv. Zelf mengsmering maken, betere kwaliteit machines en beplantingen. Veel bewuster met je werk omgaan dan een gemiddelide beunhaas even plat gezegt. Meer tijd kwijt aan een klus, dus meer uren. Duurzaam is duurder, maar veel beter voor het resultaat, en dus beter voor jezelf en de opdrachtgever.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding