Is een salaris van 55.000 euro bruto per jaar voor 38 uur werken riant als je alleen woont?

Weet jij het antwoord?

/2500

Lijkt mij redelijk....,

Ik zou er niet over klagen nee, daar moet je je in je eentje redelijk mee kunnen redden!

Nee niet als je dat alleen maar opzuipt in kroegene en jointjes van koopt. Toegevoegd na 2 minuten: Dan lijkt mij 55 k per jaar erg weinig

Wat wil je met deze vraag bereiken? aandacht? Op je borst kloppen? De ogen uitsteken. Bij mij lukt dat niet. Ik geeuw er even over. Als je arts ben doe je het waardeloos. ben je vuilnisman doe je het goed. Met alle respect. neee zonder respect, wat een K vraag

En ja hoor deze stupide vraag mag blijven staan en als je daar op antwoord zoals de vraag is wordt ik verwijdert. De moderatie hier zakt onder het niveau van een kleuterklas.

Nou, lijkt mij behoorlijk riant. Das rond de 4600 bruto per maand. Natuurlijk ligt het eraan waar je prioriteiten liggen, maar je eerste levensbehoeften kun je er meer dan gemakkelijk van betalen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100