Wat zijn de mogelijkheden in de luchtvaart voor opleidingen voor iemand met een Havo diploma?

Een opleiding die ervoor zorgt dat er vele mogelijkheden open blijven en waar je goed verder kan komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien is de hbo opleiding luchtvaarttechnologie iets voor jou.
Ik citeer een stukje van de bron:
"Als ingenieur luchtvaarttechnologie heb je veel beroepsmogelijkheden. Ligt je interesse op het gebied van onderhoud en gebruik, dan kun je bijvoorbeeld aan de slag als maintenance engineer of system engineer. Spreekt het ontwerpen je meer aan, dan behoort constructeur of design engineer tot de mogelijkheden. Als productievoorbereider of research & development engineer houd je je bezig met productie, productievoorbereiding en fabricage. En je kunt ook toezicht of controle op de luchtwaardigheid uitoefenen in de functie van klantondersteuner."

Zoals te lezen kan je zeer veel diverse richtingen op in de luchtvaart met deze opleiding. Tegen bijbetaling kan je tegelijkertijd ook de opleiding tot verkeersvlieger worden.

Zie voor meer informatie de bron.