Hoe groot is de overstap van BSG naar Murmellius?

Ik zit op 2HAVO en ik heb nu 74,7 punten en je moet er 80 hebben om naar het VWO te kunnen, maar ik ga al de goede kant op ik had 2 weken geleden nog 73 punten en nu dus al 74,4 en ik heb nog een halfjaar dus dat gaat lukken,
Maar ik zit nu op het BSG bergen nog op de havo, en ik wil naar het Vwo op het Murmellius , maar op het murmellius is alleen het niveau atheneum dus met grieks en latijns, die zit btw in Alkmaar,

Dus de vraag even kort
Is het een te grote overstap van havo op het BSG naar atheneum op het murmellius te gaan? Ik weet dat het veel leren wordt, maar ik heb het er voor over aangezien ik mijn klas en de school echt niet leuk vind!!!

Misschien een beetje ingelwikkelde uitleg van mijn vraag, maar hoop het een beete goed beschreven te hebben!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De vakken die je zult krijgen, zullen wel moeilijk zijn dan wat je nu doet. Je zult veel meer moeten leren en je gaat ook meer huiswerk meekrijgen. Maar als ik je vraag een beetje doorlees dan zie ik dat je erg goed bezig bent en dat je een doorzetter bent. Dus dit moet wel lukken voor je. Dit is een beetje een persoonlijke keuze die je maakt. Als je denkt dat je het kunt, moet je het gewoon doen. Je kunt ook even een gesprekje voeren met je mentor/begeleider voor een extra informatieve gesprekje. Dit kan niets kwaad natuurlijk! :p