Is er een site met antwoorden van 1 mavo/havo?

Ik ben een tijdje ziek geweest en heb daardoor me huiswerk niet na gekeken en ik heb geen zin om weer werkboeken van andere te vragen om het na te kijken. Is er een site waar ik deze antwoorden kan vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Van veel verschillende boeken bestaan die wel, maar als wij niet weten om welke uitgevers het gaat en welke vakken etc., kunnen wij niets. Maar voor de meeste schoolboeken bestaan websites met daarop antwoorden en ook oefenvragen en tentamens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zover ik weet zijn er geen antwoorden op Internet op te vragen. Je zou je docenten kunnen vragen of zij een sleutel hebben, een boek met antwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag per mail/sms of weet ik veel aan een medescholier of ze het werkboek even willen inscannen en doormailen? Dan hoef je het niet te leen te vragen en met een beetje geluk heb je het in een kwartier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kan je het vinden op de site van de uitgevers