Moet ik als ouder mee voor een meeloopmiddag op een middelbare school (Theresialyceum in Tilburg) ?

Mijn dochter gaat binnenkort naar de middelbare. Nu wil ik weten of ik mee moet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

toen ik naar de eerste ging, wilde liefst zonder mn ouders gaan, ik schaamde me dood voor alles wat ze deden, die periode gaat over;p. bij mij waren er best veel ouders, maar ook gewoon heel veel vriendinnen die gezellig met elkaar gingen. Ps. waarschijnlijk zit u dochter ook in een 'mam niet doen ik schaam me dood!' periode. op je 14de heb je het niet meer zo erg!

Nee hoor, je kan wel naar een opendag van de school gaan, die zijn meestal in februari. De meeloop dag is voor leerlingen.

Een meeloopdag is voor de leerlingen van de basisschool die dan een middag kunnen kijken hoe het er op de middelbare school aan toe gaat. Als ouder hoef je daar niet mee naartoe te gaan. Wel zou je je kind kunnen brengen en halen, maar misschien is het ook leuk als hij/zij zelf met vriendjes of vriendinnetjes van de basisschool naar de meeloopdag gaat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100