kan je een vak veranderen als jeblijft zitten in havo 4?

als je blijft zitten in havo 4, kan je dan nog je profiel of vakken veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Het beste kun je dat op je school zelf vragen. Ik weet wel van een paar mensen om mij heen die nog halverwege het schooljaar in de vierde van vak hebben gewisseld, zonder eerst te blijven zitten. Als je zou blijven zitten, begin je dat jaar opnieuw en in de vierde begint jouw 'specialisatie' voor je profiel als het ware. Ik denk dat er met goed overleg met de docenten die er over gaan misschien wel het een en ander te veranderen in. Je begint dan als het ware opnieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat kan. Bij mij op school kan je zelfs in hetzelfde jaar nog veranderen, wel alleen in de eerste periode.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, je kan zelfs een heel nieuw pakket kiezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je blijft zitten in havo 4 kan je opnieuw een pakket kiezen. Dit kan namelijk doordat je weer opnieuw begint aan je 4e jaar, en in het begin van het vierde jaar krijg je voor het eerst je pakket. Hierdoor kan je ook als je blijft zitten voor een ander pakket kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan. Bij ons op school kan je ook als je voor het eerst 4 havo doet het hele jaar door nog veranderen. Wij hoeven alleen maar een loopbrief in te vullen.