Tot welke leeftijd stufi?

Stel je voor, je bent in de vijftig en besluit een studie aan het hoger onderwijs te doen: heb je dan nog recht op een tegemoetkoming oid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stufi?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stufi = studiefinanciering

Antwoorden (1)

Nee je kan maar tot je 30e stufi krijgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Van de site van de ib-groep:

Aanvragen voor je 30ste
Je moet studiefinanciering uiterlijk aanvragen op de eerste dag van de maand waarin je dertig wordt en er dan ook recht op hebben. Je studiefinanciering loopt na je 30ste gewoon door, als je aan alle voorwaarden blijft voldoen. Zet je je studiefinanciering stop na je 30ste? Dan kun je niet meer opnieuw aanvragen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ok mijn eerste antwoord is dus niet goed. Je moet dus stufi aanvragen voordat je 30 wordt.