Is het mogelijk om op de havo een C&M profiel te kiezen, keuzevakken Duits en muziek met daarbij wiskunde b?

Bij ons ziet het c&m profiel voor de havo er zo uit:
(gemeenschappelijk deel: Nederlands, Engels, CKV, gym.)
Frans of Duits, Geschiedenis, Aardrijkskunde.
2 vakken kiezen, uit: Frans, Duits, tekenen, muziek, management&organisatie, wiskunde a.
Ik wil na de havo het vwo-diploma halen, maar ik ben bang dat als ik geen wiskunde heb, het niet kan, omdat het op het vwo wel verplicht is.
Ik wil echt wiskunde b en geen a.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik wil ook echt Frans èn Duits en niet een van de twee.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Deze vraag kan niet goed beantwoord worden hier, omdat elke school een bepaalde mate van vrijheid heeft (zie link) om de samenstelling van het vakkenpakket vorm te geven. Als het niet kan op jouw school, is het misschien wel mogelijk op een andere HAVO in je buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op elke school is het anders geregeld. Ik zou even gaan praten met je mentor of decaan. Die kan je vast meer informatie en advies geven.