Wat zou de reden kunnen zijn voor de toenemende populariteit in de zorgsector?

N.a.v. het onderzoek gepubliceerd op Monsterboard.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze zou ik kunnen bedenken:

Een vrij grote baanvastheid, in de zorg zullen altijd mensen nodig zijn.
Het gevoel dat je iets kunt betekenen voor je medemens, voldoening.
De mogelijkheid om part-time te werken, en ook op uren dat een gewoon kantoor niet open is (beter te combineren met kinderen, meer vrije tijd).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt.. Er is inderdaad voor veel mensen voldoende reden om in de zorgsector te gaan werken.

Andere antwoorden (2)

Ik neem aan dat je bedoelt om daar te werken, wel dat is de zekerheid die dit werk biedt. Verzorgers en verplegers zullen er altijd nodig zijn, en als je eenmaal in dat wereldje zit, word je er niet zo snel uit gegooid.
En, daarbij, het is dankbaar werk (in het algemeen).
14 jaar geleden
+ stippel + jc
Echter zul je zien dat als de economie beter wordt, de populariteit van de zorgsector afneemt. De lonen liggen namelijk lager dan in bijvoorbeeld de commerciele sector. Administratief personeel bijvoorbeeld zal dan sneller naar een baan in een andere sector solliciteren.

Toegevoegd na 13 seconden:
jc54