Wie weet een site dat kan mijn brieven in het NL corrigeren?..

Wie kan mij helpen?....

Mijn Nederlands schrijf is heel slecht, ik schrijf met fouten.
Wie weet een site (net als on line translator) dat kan mijn brieven corrigeren, op taal en grammatica?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Er is een site voor professionele vertalers, daar zou je bepaalde uitdrukkingen kunnen laten vertalen (gratis, maar niet te veel):

http://dut.proz.com/kudoz/

De beste weg is te leren Nederlands jezelf zo snel als mogelijk. Een goede methode: Nederlands, Delftse Methode, A. Sciarone, Boom Uitgevers.

Deze methode is designed om buitenlandse studenten binnen 3 maanden redelijk Nederlands te leren, ook voor studenten uit exotische landen.

Instant translation does not exit online (not for free, that is)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Er is geen enkele site die een tekst automatisch kan corrigeren en grammaticaal correct kan maken. Dat is vooralsnog mensenwerk! Je moet dus op zoek gaan naar een community/forum waar mensen bereid zijn om je te helpen met je brieven.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jwel grammarly maar dat is engels
Dat bestaat helaas niet. Je zou op bijvoorbeeld een forum kunnen vragen om het te laten verbeteren door iemand. Er zijn geen programma's die kunnen controleren op grammatica. Met Microsoft Word kun je wel laten controleren op spelfouten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas zijn online vertaalmachines onbetrouwbaar, die kunnen niet bedenken of een woord ook een andere betekenis zou kunnen hebben. En met grammatica kunnen ze ook niet overweg. Daar heb je echt een mens voor nodig. Wij hier op Goeie Vraag kunnen ook erbij helpen:
Wie weet een site die de Nederlandse taal in mijn brieven kan corrigeren? Ik schrijf heel slecht Nederlands, er staan fouten in.
Amadea
12 jaar geleden
Zo'n site bestaat niet, wat wel bestaat is een cursus nederlands die je kunt volgen, zodat je meer leert en gelijk hulp krijgt
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er fout aan dit antwoord..........?
Dat bestaat wel hoor! De Schrijverije corrigeert brieven, meestal nog dezelfde dag, en het is helemaal niet duur.