Is het mogelijk meerdere verenigingen en clubs te combineren met een studie?

Ik wil volgend jaar namelijk de studie Utrecht Law College studeren, dan moet je lid zijn van de studievereniging Sirius/Tilia. Daarnaast wil ik bij een studentenvereniging aangezien dit essentieel gezien wordt om sociale contacten te maken en te netwerken, maar een debatclub lijkt me ook heel leuk. Kan dit allemaal wel, of zullen m'n academische prestaties eronder lijden? Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt volledig aan jezelf. Als je een snelle leerling bent, goed je vrije tijd kunt inplannen, dan is het zeker mogelijk om alle drie op redelijk niveau te doen. Zelf ben ik van mening dat het erg belangrijk is om naast je studie lekker actief in het studentenleven te duiken, dus als je denkt dat je het kunt moet je het zeker doen!