Wat is het meest aantal "graden" wat iemand op zijn naam heeft staan?

Prof, dr, ir, etc (die laatste is geen graad :-) )

Toegevoegd na 2 minuten:
Titels hoor ik net.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Titel... Titels zijn dat...

Het beste antwoord

Als ik Wikipedia goed lees kan iemand prof. em. mr. dr. dr. h.c. mult. ir. ing. zijn, en dan ook nog MBA

Er zijn wel regels voor het combineren van een ir. en een ing.-titel, maar het is niet onmogelijk.
Zie verder de pagina voor alle regels en volgordes enzo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik kom niet verder dan Prof, Dr, Ir, hc...

Professor, doctor, ingenieur, Honoris Causa...

HC is een titel die je krijgt vanwege uitzonderlijke verdiensten... BV Dr hc huub van Doorne, die de DAF auto ontwikkelde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prof, Dr, Ir, hc, cl.