hoe lang duurt niveau 3 op de MBO ?

en is er een mbo niveau 3 opleiding die 1 jaar duurt ? zoja welke en waar ?

Toegevoegd na 29 seconden:
hoe lang duurt niveau 3 op de MBO ? (Bouwkunde)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (2)

Meestal duurt niveau 3 drie jaar, soms twee. Allround Timmerman (Bouw niveau 3) duurt op de ROC's die ik ken twee jaar.
Een MBO-opleiding op niveau 3 die maar één jaar duurt is soms een mogelijkheid voor leerlingen met een Havo-diploma. In formeer bij het ROC waar je naar toe wilt, dan weet je het snelst meer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me echter verstandiger om een opleiding uit te zoeken op basis van je interesse en wat je wil doen ipv op de duur van de studie. Als je iets gaat doen alleen omdat je het in een jaar kunt afronden is de kans groot dat je het niet gaat halen als het niet je interesse heeft.