is een gemiddelde van 7.9 genoeg om naar havo te kunnen?

ik zit in de 1e

Toegevoegd na 8 uur:
ik zit nu Vmbo-gt/havo

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Met dit gemiddelde en zonder onvoldoendes moet dat kunnen Toegevoegd na 11 minuten: Er wordt echter ook naar motivatie gekeken. Maak je je huiswerk en is dat goed verzorgd. Zijn de cijfers consistent (haal je steeds ongeveer dezelfde cijfers). Ben je op tijd in de les of wordt daar een potje van gemaakt. Een goede werkhouding wekt meer vertrouwen op dan een paar maanden "pieken " in cijfers. Als je zo je best blijft doen, zit er misschien nog wel meer in. Onze pleegdochter kwam als VBMOer (niet eens TL) binnen en is nu laatste jaar HAVO er, werd kort na het begin opgeschaald naar Havo/VWO. Er kan dus veel. Plaatsing geschiedt ook in overleg met je ouders. Mak vooral ook hen duidelijk en laat hen zien dat je naar de HAVO wil. In een gesprek docent /ouders kunnen de dan een extra duit in het zakje doen. Overtuig dus ook hen met een goede studiehouding maar overdrijf niet. Als je nergens anders meer tijd voor hebt, zullen je ouders tot het oordeel kunnen komen dat HAVO te zwaar voor je is, besteed je er te weinig tijd aan, dan kan het zijn dt ze je als te lui ervaren. Ik vertel je al deze dingen omdat ze onderhuids van aanzienlijke invloed zijn. Succes!!

* Mijn zusje zit op vmbo-t/havo en om naar havo te kunnen moet ze gemiddeld een 7 staan (of hoger).

Ik twijfel nog een beetje Ik zou zeggen als je voor alle vakken gemiddelt dat heb dan zou ik zeggen je kan naar havo. Maar tjaaaaaah... ik denk het!.

Ik denk opzich wel dat het kan, maar het is nog maar het begin van het schooljaar he dus er kan nog van ales gebeuren qant de meest beginnen goed en eindigen slecht maar als je echt heel graag erna toe wil en je blijft je best doen moet het lukken. Suc6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100