Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

staat er onslag op als een leeraar kutkoppen tegen leerlingen zegt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
903
Amadea
12 jaar geleden
Dat is zeker de leraar Nederlands...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,goeie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, de leraar had zeker New Kids gekeken en dacht leuk mee te doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Hangt van de situatie af.
Misschien kon hij zichzelf niet in houden omdat niemand luisterd.
De leraar kon misschien zijn dag niet hebben.
Als dit dagelijks gebeurt als n groet zoals : goeiemorgen kutkoppen dan zit hij inderdaad verkeerd .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of hij ontslagen moet worden weet ik niet maar een hartig woordje met de directeur is zeker wel nodig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schelden/vloeken kan ertoe leiden dat een docent wordt geschorst. Maar als jij naar je mentor/mentrix gaat en zegt 'Hij zei kutkoppen tegen ons!' dan word je waarschijnlijk niet geloofd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een leraar heeft een voorbeeldfunctie.
Dus zo`n uitdrukking past absoluut niet.
Het is beledigend.
Een stevig gesprek met zijn directeur is wel op zijn plaats vind ik.
En jullie mogen hem er zelf ook gerust op aan spreken.
Niets mis mee.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Nou ik kan me niet voorstellen dat een leraar hier om ontslagen zou worden.

Het is niet netjes, nee. Maar wil je nou eerlijk zeggen dat de leerlingen op dat moment helemaal niets fout deden?
Een leraar is ook maar een mens. Je kan hem ook boos maken en dan zegt ie misschien zoiets.

Mocht de leraar het gedaan hebben, zomaar, zonder reden, dan moet hij bestraft worden, maar het zou me niet verbazen als hij een reden had om zoiets te zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt ook aan het type onderwijs. Middelbare school en daarvoor (basisschool etc.) zal de leraar waarschijnlijk flink worden aangesproken, en als het vaker voorkomt waarschijnlijk ontslag. Ga je kijken naar een ROC of iets dergelijks moet het echt een probleem zijn voor een aantal leerlingen en de leraar moet dan echt wel meer dingen fout doen wil hij ontslagen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen.

Echter kan de leerkracht er door de directie op worden aangesproken, een reden voor ontslag is het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding