Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moeten middelbare scholieren goede werkstukken leren maken, later heb je dat voor geen een vak nodig?

Laat mij (een middelbare scholier, studeerent aan de havo 3 nou net goed zijn in werkstukken maken... vroeg ik bij welk beroep ik dit later goed zou kunnen gebruiken zegt mijn Decaan, bij geen een...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
603
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAVO 3 en nog STUDEERENT spellen met 2 ee's en een T? Misschien moet je eens een werkstuk maken over de Nederlandse spelling en grammatica, of je minder met deze vragen bezig houden en beter opletten tijdens de Nederlandse les.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pfffffffffff....inderdaad....
Afgezien daarvan....studeren doe je op de universiteit....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Studeren doe je toch ook op een HBO en MBO studie? Of moeten we daar een GV over stellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij was het in ieder geval vroeger zo, dat je alleen studeerde aan een universiteit..... misschien is het inmiddels zo, dat aan een MBO-HBO opleiding ook gestudeerd wordt.... mij niet bekend.
Maar zeker niet op een Havo!
Al jij er een vraag over wilt stellen: prima!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Lekkere decaan heb jij...

Het maken van werkstukken leert je hoe je rapporten, verslagen, scripties, etc moet maken. En ook hoe je bronnen opzoekt, informatie verzamelt, en natuurlijk hoe je een samenhangend verhaal schrijft.

Dit is van belang bij heel veel banen!
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies!
ronron1212
12 jaar geleden
heel helder +

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding