Waarom moeten middelbare scholieren goede werkstukken leren maken, later heb je dat voor geen een vak nodig?

Laat mij (een middelbare scholier, studeerent aan de havo 3 nou net goed zijn in werkstukken maken... vroeg ik bij welk beroep ik dit later goed zou kunnen gebruiken zegt mijn Decaan, bij geen een...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAVO 3 en nog STUDEERENT spellen met 2 ee's en een T? Misschien moet je eens een werkstuk maken over de Nederlandse spelling en grammatica, of je minder met deze vragen bezig houden en beter opletten tijdens de Nederlandse les.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pfffffffffff....inderdaad....
Afgezien daarvan....studeren doe je op de universiteit....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Studeren doe je toch ook op een HBO en MBO studie? Of moeten we daar een GV over stellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij was het in ieder geval vroeger zo, dat je alleen studeerde aan een universiteit..... misschien is het inmiddels zo, dat aan een MBO-HBO opleiding ook gestudeerd wordt.... mij niet bekend.
Maar zeker niet op een Havo!
Al jij er een vraag over wilt stellen: prima!

Antwoorden (1)

Lekkere decaan heb jij...

Het maken van werkstukken leert je hoe je rapporten, verslagen, scripties, etc moet maken. En ook hoe je bronnen opzoekt, informatie verzamelt, en natuurlijk hoe je een samenhangend verhaal schrijft.

Dit is van belang bij heel veel banen!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies!
ronron1212
12 jaar geleden
heel helder +