zijn er programma’s waarmee ik grammatica kan oefenen; zoals redekundig en taalkundig ontleden, wat een voegwoord of bijwoord is e.d?

ik probeer mijn huiswerk te maken, morgen een toets, maar ik weet niet of ik dit kan nakijken, en ik weet ook niet hoe ik dit kan nakijken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.beterontleden.nl/ontleden/

Kun je zelfs aanvinken WAT je wilt ontleden. En redekundig en taalkundig ontleden oefenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een site waar een begin is gemaakt met ontleding (ik zag alleen de persoonsvorm) staat in de bron.
Mogelijk heeft de site meer mogelijkheden als je bent geregistreerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hele goede website is
Www.cabiumned.nl