Alles kan, maar of ze jou uiteindelijk willen aannemen, is nog maar de vraag. Na de opleiding Media en Entertainment Management (MEM) blijkt namelijk vaak dat de studenten denken hoger te kunnen werken in het beroepenveld dan het uiteindelijk echt is. In praktijk gaat het er namelijk heel anders aan toe dan je leert (weet ik uit ervaring uit vriendenkring).

Als jij die baan wilt en je gaat er echt voor en je laat zien dat je er echt wat van af weet, heb je natuurlijk een hele goede kans dat je de baan ook daadwerkelijk krijgt, maar MEM wordt in het algemeen wel gezien als een 'studie van niets'.