Wie kan me vertellen wat dress 4 succes is? Hoe kom je ervoor in aanmerking?

Is het een commerciele organisatie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dress for succes is een vrijwilligersorganisatie die kleding verschaft voor mensen met een uitkering, wanneer ze moeten solliciteren.

Door middel van donateurs en vrijwilligers zijn zij inmiddels gegroeid tot 10 vestigingen.

Om in aanmerking te komen, moet je een minimum inkomen hebben en je moet aantonen dat je gaat solliciteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee het is niet commercieel.
Zie de link voor meer info
anneliez
13 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat ze het allemaal voor niks doen als je die website ziet.
http://www.dress4success.nl/
Maar het is wel zwaar irritant dat er nergens prijzen vermeld worden.
Ik zou dus maar even mailen.

U kunt Dress4success bereiken:
• per email: info@dress4success.nl

• post/bezoek:
Doornenburg 58
2402 KE Alphen aan den Rijn

• per telefoon:
(0172) 530 590

• per fax:
(0172) 416 598

Toegevoegd na 14 minuten:
Dit is dus een andere dan
Dressforsucces.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dress for success is een vrijwilligersorganisatie.
Dress4success is een commercieel bureau (ik ben de eigenaar). Vervelend genoeg gebruikt het Amsterdamse filiaal de spelling van mijn bedrijf. Dat geeft verwarring....
Via www.dressforsuccess.nl kun je alle info krijgen.

Veel succes met solliciteren!

met hartelijke groet,

Riet de Vlieger, AICI, CIP
certified image professional
Dress4success, Alphen aan den Rijn