Dat hangt erg van de omstandigheden af: Hoe specifiek is jouw aanstelling. Als je aangesteld bent als magazijnmedewerker, en je reed altijd de heftruck, dan kan hij zomaar besluiten dat je beter in de admin kan werken.
Ook kan het zo zijn dat er een reorganisatie gaande is. Dan is je baas verplicht een passend alternatief te vinden, voor een otslagprocedure wordt ingezet.

Zonder de details te weten is het lastig ja of nee te zeggen. Vaak kan het zonder problemen, ja.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ban gedeeltelijk verdwijnt dan verdwijnt ook gedeeltelijk je baan. Je baas kan dan ontslag aanvragen. Dat doet hij dus niet hij bied je een andere baan aan. Netjes van hem hij mag je alleen niet minder gaan betalen.