Hoe lang doe je over 2 pagina's voorlezen?

Stel ik moet 10 minuten praten, hoeveel pagina's staat daar ongeveer aan gelijk, als je kalm blijft praten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Hou de tekst voor je en lees het rustig voor. Time dit met een stopwatch en haal dr 1 minuut af. Als je 10 minuten over houdt heb je genoeg voor je presentatie. Meestal praat je sneller in het echt dus daarom moest die 1ne minuut eraf ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Test het. Zou ik zeggen. Met stopwatch en een boek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is voor iedereen verschillend omdat sommige mensen ook dislexie hebben en dan doe je er langer over misschien is het beste het te testen en laat iemand je helpen zodat jij rustig kan lezen en iemand anders de tijd op neemt veel succes