Nee, dat hoeft niet. Je gebruikt ze , en als je ze niet meer nodig hebt , gooi je ze toch weg. Ze hoeven ( zoals je boeken) niet nog een x gebruikt te worden. Dus het hoeft niet, maar als je een saai schrift hebt, en leuk kaftpapier, kan het natuurlijk wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee hoeft niet tenzij je school het verplicht stelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeft hoeft niet tenzij verplicht
Ik zal wel de hoekjes versterken anders gaan ze snel stuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom die minnen?
Alleen een plakbandje om de hoeken en klaar.
Van mij een plus
Nee hoor schriften hoef je niet te kaften, die worden volgend jaar niet hergebruikt door iemand anders. Bij boeken kan dat wel het geval zijn, vooral als het het boekenfonds van school is, en je ze eigenlijk leent,en dan hou je ze beter door er een kaft om te doen.
12 jaar geleden
nee dat moet niet schriften zijn jouw eigendom, dus hoe jij daarmee om gaat is jouw zaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee je schriften hoef je niet te kaften. want deze heb je warschijnlijk zelf gekocht in de winkel en zijn dus jouw eigendom ook worden ze niet na-gebruikt door andere leerlingen van het volgende jaar dus nee je hoeft je schriften niet te kaften.