Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Een woordenboek van Action is op zich niet slecht, er zullen geen foute dingen in staan. Maar het aantal trefwoorden is vast een stuk lager dan bij Prisma. Hoe uitgebreider, hoe duurder.
Aan een woordenboek waarin je de helft niet kunt vinden, heb je weinig. Voor bijvoorbeeld school is dat van Action dus niet geschikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is meestal beter om voor een merk te kiezen, alleen in prisma is bij de meeste woorden een betere uitleg gegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou sowieso niet voor een pocket woordenboek kiezen maar een groter gebonden exemplaar. Van Koenen of Kramer bijv. Pockets zijn zo beknopt, en kleine letters.

Maar al je het altijd moet meesjouwen, dan is een kleintje wel handiger. Prisma en van Dale liggen beide rond €10.
Die van de Action ken ik niet, maar de "merkboeken" zijn niet zo duur. Daar zou ik toch voor gaan. Je doet er jaren mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding