Kan je je profielkeuze in de zomervakantie nog veranderen?

kan ik mijn profielkeuze nog veranderen?
dit is het profiel wat ik nu heb: Economie, geschiedenis, management en organistaie, wiskunde a en duits

maar ik wil: economie, geschiedenis, aardrijkskunde, duits, frans en wiskunde a

weet iemand of je dit nog kunt veranderen. mijn school begint over 6 dagen

Toegevoegd na 5 minuten:
ik ga nu naar havo 4 toe

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frans en Duits kan meestal nooit.

Antwoorden (6)

Dit zal afhankelijk van de flexibiliteit van je school zijn. In het elgemeen, als je niet van een lege naar een volle cursus wilt overstappen, zou het wel moeten kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dit jaar de eerste keer is dat je dit profiel hebt dan kun je nog wisselen tot de herfstvakantie, zit je bijvoorbeeld al in de 5e dan heb je pech.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk kan dat wel, maar dan moet je het nu doen voordat de school begint.
Proberen kan altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij op school moest alles voor de vakantie al geheel bekend zijn, zo niet dan heb je zelf een probleem. ik acht de kans dat het nu nog kan/mag heel klein omdat ook het rooster al gemaakt is en je zowiezo eerst er een gesprek met je decaan/mentor over zou moeten hebben, een beetje erg laat.

je kunt het daartegen wel altijd nog vragen dus proberen, want wie niet waagt, wie niet wint ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf decaan en na de zomervakantie gebeurt het ook op onze school regelmatig dat leerlingen zich hebben bedacht over hun vakkenkeuze. Ik probeer daar altijd een oplossing voor te vinden. Het hangt natuurlijk wel af van een aantal praktische dingen zoals groepsgrootte en roostering enzo, maar vaak kan het wel. Zo snel mogelijk contact opnemen met je decaan dus, op je eerste schooldag. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn school had je tot de herfstvakantie om nog te wisselen ;)