Wat is er van het idee van een klassencoach geworden?

iemand kwam een keer met het idee om een vaste coach(tutor/ mentor) voor iedere klas op het vmbo te zetten. De vakleerkrachten kunnen zich dan meer toeleggen op de vakdidactiek en de coach zorgt voor begeleiding en orde. Ik vond het een goed idee. Waarom hoor ik er niets meer van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij ons op school is dit zo geregeld, iedere klas heeft een eigen mentor. Dit verschilt daarom heel erg per school, daarom kan je het beste informeren bij school waarom dit daar niet zo geregeld is.