Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je zomervakantie aanvragen als je nog in de proeftijd zit?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik werk momenteel als vulploegmedewerker in een supermarkt.
De zomervakantie in deze supermarkt moet voor 1 februari 2013 aangevraagd worden.
Ik ben dit jaar op 3 januari voor het eerst begonnen met werken in deze supermarkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
798

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

tuurlijk heb ook jij recht op vakantie. overleg gewoon even met je werkgever, hoe een en ander het best in het rooster van jullie beide is in te passen.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Het mag altijd. Ik zou het ook vooral doen. Dat toont dat je van plan bent om te blijven. Je leidinggevende kan je natuurlijk even uitleggen dat het jou handig lijkt om in ieder geval in het vakantierooster opgenomen te worden.

Overigens is het wel heel ver van tevoren..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, een andere optie is er namelijk niet.

Ten eerste moet je de zomervakantie altijd tijdig aanvragen in verband met de planning (waarbij het natuurlijk handig is voor de supermarktmanager dat niet te veel medewerkers tegelijk vakantie willen hebben.)

Ten tweede: op het moment dat de zomervakantie is, is je proeftijd al lang voorbij.
(Lees meer...)
Computoon
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding