Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het gemeenschappelijk deel van de theoretische leerweg omvat:
Nederlandse taal,
Engelse taal,
maatschappijleer,
lichamelijke opvoeding
ten minste een van de vakken behorende tot de beeldende vorming, muziek, dans of drama.

Het sectordeel van de theoretische leerweg omvat wat betreft:
de sector techniek: wiskunde en natuur- en scheikunde I (NASK1),
de sector zorg en welzijn: biologie en, ter keuze van de leerling, wiskunde, maatschappijleer II, geschiedenis en staatsinrichting, of aardrijkskunde, met dien verstande dat de school mag bepalen welke van de laatste drie vakken wordt of worden aangeboden,
de sector economie: economie en, ter keuze van de leerling, wiskunde, Franse taal of Duitse taal,
de sector landbouw: wiskunde en, ter keuze van de leerling, biologie of natuur- en scheikunde I.

Het vrije deel van de theoretische leerweg
omvat door de leerling te kiezen vakken als hiervoor genoemd,
kan omvatten natuur- en scheikunde II (NASK2), Spaanse taal, Turkse taal, Arabische taal, vakken behorende tot de beeldende vorming, muziek, dans, drama, Friese taal en cultuur en lichamelijke opvoeding, door de leerling te kiezen, en kan nog andere vakken en programma-onderdelen bevatten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Voorbereidend_middelbaar_beroepsonderwijs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verkeerde categorie. Maar, even denken. Ik had:
Nederlands
Engels
Biologie
Aardrijkskunde
Wiskunde
Gym/lichamelijke opvoeding
Dans/drama
tekenen.
Ik ben IETS vergeten denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dans?? Nou heb ik niet gehad hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duits miss ??
Nederlands, engels, frans, biologie, verzorging, tekenen, techniek, wiskunde, natuur & scheikunde(nask), gym, aardrijkskunde en geschiedenis.
In het 3 en 4e jaar komt daar ook nog duits, maatschappijleer 1 en 2 en ckv bij.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh en economie niet te vergeten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding