Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen in de volgende situatie ?

In maart kreeg ik nog 4 voldoendes en waren ze zeer tevreden en 2 maanden later geven ze 4 onvoldoendes en zeggen ze dat veel verkeerd is, dus niet goed is. Halverwege juni heb ik mijn scriptie moeten verdedigen. Dat ging niet zo goed. Daarom moest ik mijn rapport opnieuw aanpassen en opnieuw verdedigen. De punten die ik heb moeten aanpassen heb ik aangepast. Nu mailt de docent vandaag dat het toch niet goed is en komt met nog meer dingen die niet goed zijn. Dit terwijl hij tijdens de verdediging heeft aangegeven dat alleen die dingen aangepast moesten worden die hij genoemd heeft. Mijn bedrijfscoach heeft zelfs aangegeven (mondeling) dat hij er vertrouwen in heeft dat het er goed uit zag. Ik heb bovendien nog gevraagd of hij het wou doorkijken, maar dat wilde hij niet omdat er al twee andere medewerkers van mijn stagebedrijf naar hadden gekeken. Ook heb ik regelmatig gevraagd of ik dingen wel goed heb gedaan en of ik het niet moest aanpassen. Al voor de 1e presentatie. Zelfs heb ik dingen in samenspraak gedaan, maar toch komt hier kritiek op van de docent.

Nu weet ik niet wat ik moet doen, aangezien ik dinsdag zou verdedigen en ik het niet eens ben met de manier waarop het proces is verlopen. Vooral de manier van feedback om de genoemde punten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
727

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Enige wat je kunt doen is de examencommissie aanschrijven en aangeven dat je het niet eens bent met de manier waarop het gegaan is. Geef daarbij aan dat je graag hebt dat ze het proces onderzoeken en dat je bijv. een second opinion wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding