Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat mogen leraren kwijt over het examen als de uitslag nog niet officieel bekend is?

En wat als ze meer zeggen dan mag? Als ze bijvoorbeeld de dag voor de uitslag al tegen je zeggen hoeveel punten je met het examen hebt gehaald?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Je kunt het antwoord op je vraag eigenlijk al zelf invullen. Zolang de uitslag niet definitief bekend is mag een docent of examinator niets zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En het antwoord op mijn vraag in de beschrijving?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een docent meer zegt dan hij of zij mag, is er formeel sprake van een overtreding. De docent kan daar een berisping voor krijgen, maar veel vaker zal er niets gebeuren. Zoveel kwaad steekt er natuurlijk ook niet achter. Een docent zal er waarschijnlijk ook sneller voor kiezen om de beste leerlingen van de klas het goede nieuws eerder dan de officiele uitslag te brengen. Als het jou is overkomen betekend dat denk ik iets voor de behaalde resultaten. Gefeliciteerd
Helemaal niets, zelf niets zelf niet of ze er al mee bezig zijn geweest
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En het antwoord op mijn vraag uit de beschrijving?
volgens mij mogen ze officieel helemaal niks zeggen, maar bij mensen die ze aardig vinden willen ze nog wel eens vertellen wat het punt is. ligt er denk ik dus aan of je leuke leraren hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En het antwoord op mijn vraag uit de omschrijving?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing