Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weten jullie waar ik CPE (engels) certificaat kan behalen Ik woon in Amsterdam?

Mijn engels is redelijk. Ik wil na mijn mbo een internationale HBO opleiding studeren Op het moment weet ik niet wat mijn niveau is van de taal. Dit is echter lastig, omdat ik graag over een jaar in Australie of Amerika wil woon- werken. Ik met maatschappelijk werkster en wil graag de engelse taal optimaal beheersen. Weet u waar ik mezelf kan scholen om de CPE te behalen? Ik woon in Amsterdam

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heel veel informatie kun je in de bronnen vinden. CPE is het hoogst haalbare en niet nodig voor wat jij wil, er zijn ook andere manieren om het nivo aan te tonen.

Mocht je echt voor het CPE willen (dit is praktisch moedertaalnivo en je zegt dat je engels redelijk is!) dan moet je hier zijn:

British Council, The Hague NL003 1017 Rz Amsterdam Amsterdam Open centre
British Council, Alkmaar NL032 1817 Bc Alkmaar Alkmaar Open centre
British Council, Amsterdam NL001 1017 Rz Amsterdam Amsterdam Open centre
British Council, Eindhoven NL004 5591 Nh Heeze Eindhoven Open centre
British Council, Groningen, Friesland, Drenthe NL007 8917 Dd Leeuwarden Groningen, Friesland, Drenthe Open centre
British Council Rotterdam NL071 Botersloot 9c (3rd Floor) Rotterdam Open centre
British Council, Utrecht NL005 4023 Ap Rijswijk (Gld) Utrecht Open centre
British Council, Zeeland/Vissingen NL050 4382 Nw Vlissingen Vlissingen Open centre

http://cambridgeesol-centres.org/centres/search.do?source=candidateexam&country=NL&qualification=7

Mocht je iets lager willen: http://www.british-english.nl/nl/cursussen/cambridge-examen.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding