In welke volgorde moet ik natuurkunde bijspijkeren op deze website?

Ik wil bijspijkeren voor natuurkunde op vwo4 niveau. Er is een soort van tekstboek en een soort van werkboek ofzo. Maar het is heel vaag voor mij, misschien dat iemand van jullie het begrijpt in welke volgorde het geleerd moet worden.
Waar kan ik de antwoorden op de vragen vinden?

Ps. Ik wil dus op vwo4 niveau natuurkunde bijspijkeren, alle hoofdstukken bij dat niveau op die volgorde.

Hier de links:

http://members.ziggo.nl/h.brunt/natuurkunde/natuurkunde%20bijspijkeren/natuurkunde%20bijspijkeren.html

http://members.ziggo.nl/h.brunt/natuurkunde/natuurkunde%20bijspijkeren/vwo%204/

Hartstikke bedankt alvast.

Toegevoegd na 1 dag:
Weet echt niemand dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou als ik jou was eerst bij 5VWO kijken naar "De Wetten Van Newton", dit gaat namelijk over een aantal de basisregels van de natuurkunde. Daarna zou ik terug gaan naar 4VWO voor "Kracht En Beweging". Vervolgens zal ik "Trillingen En Golven" en daarna "Geluid En Licht" doen. "Elektrische Stroom, Fysische Informatica" kun je eigenlijk overal tussen plakken, aangezien je geen echte voorkennis nodig hebt.

Let op dat je natuurlijk wel een klein beetje voorkennis nodig hebt van natuurkunde als je direct aan 4VWO natuurkunde begint, maar ik ga er van uit dat dit helemaal in orde is ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry voor de typfout, ik bedoelde natuurlijk "een aantal van de basisregels"