Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg je pas laat op de dag te horen of je geslaagd bent?

Waarom krijg je pas laat op de dag te horen of je geslaagd bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze bellen zodra ze het weten. Ze moeten veel leerlingen per dag bellen dus de kans dat je laat gebeld word is aanwezig.

Bij mij werd er gezegd: voor 2 uur is geslaagd. Na 2 uur niet en raad eens? Ik werd 10 over 2 gebeld en was toch geslaagd.
Maar ja die afspraken tellen niet voor iedereen. Het ligt er ook maar net aan welke afspraken de school gemaakt heeft lijkt mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat ligt volgens mij ook met het verschil en gebied waar je woont. Maar houdt ook rekening mee met de hoeveelheid mensen die allemaal gebeld moeten worden.
En laat op de dag is ook logisch want dan ben je thuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze het dan pas weten. Je bent de enige niet die gebeld moet worden natuurlijk. Ze werken gewoon een lijst af. Eerst wordt gekeken wie allemaal geslaagd zijn, dan de nummer erbij en bellen maar. Ongetwijfeld zullen er mensen s'ochtends gebeld zijn ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat pas op de ochtend de normering bekend wordt. Dan kunnen pas de cijfers berekend/bepaald worden.

Op sommige scholen gaat er dan ook nog een vergadering voor af. Dit kost tijd en daar moet dus op gewacht worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst bellen ze degene die gezakt zijn en dan pas de geslaagde dus als je laat gebeld wordt heb je meer kans dat je geslaagd bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet altijd waar, de school waar mn broer op zat wist het al om ong. 1uur
Dus dat verschilt per school, ook hoe ze het doen
Bv dat ze juist wel of niet bellen als je gezakt bent enz.

Ben je geslaagd trouwens?:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja echt weten doe ik het ook niet ,
Ik heb toen der tijd jaren geleden zelf s ochtend's gebeld naar de school en de concierge moest wel lachen maar kon mij wel gerust stellen .

mn gedachte toen ik 16jr was ik dus puberde ;)) als ze het om 4 uur smiddags weten weten ze het om 10 uur
ook vast al wel .
maarof het tegnwoordig nog kan ik zou het niet weten .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding