maakt het veel uit als je niet plant voor de pww?

ik heb binnenkort pww en ik hen de vorige pww ook niet gepland en toen had ik hoge cijfers maakt het een groot verschil?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (5)

Voor mij niet echt ik kijk een beetje naar me rooster en dan leer ik per dag en dan haal ik ook goede punten het is maar net wat je fijn vind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het gaat erom wat je zelf fijn vindt ik plan ook nooit en haal vaak ook 8 en 9.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plannen is niet zozeer een must, maar voor veel mensen is het een goede manier om te werk te gaan.

Als jij voor een proefwerkweek niet planned, en je haalt goede cijfers, dan werkt dat dus voor jou, en als je denkt dat dat dit keer weer goed gaat moet je je vooral niet van de kaart afgooien omdat je niet plant.

Persoonlijk vind ik het juist fijn als ik een mooie planning heb gemaakt met wat ik wanneer ga doen, dat houd alles lekker overzichtelijk, maar ik kan me prima voorstellen dat dat niet zo bij iedereen is!

Wat het belangrijkste is bij de pww is natuurlijk dat je alle lesstof weet en snapt, en als dat zonder planning lukt dan is dat ook goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OOO een Proef Werk Week, nou weet ik wat een pww is
Ik heb geen flauw idee wat een pww is, ik ga er bij het geven van mijn antwoord van uit dat het iets is van de middelbare school.
Plannen is niet zo belangrijk om hoge cijfers te halen op de middelbare school, het is echter wél belangrijk voor je eigen ontwikkeling. In je latere leven zul je nog genoeg dingen moeten plannen, en als je het nooit gedaan hebt zal dat niet meevallen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een proefwerkweek;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ProefWerkWeek
De meesten hebben er baat bij om een goede planning te maken, waarbij het wel belangrijk is dat je het maakt.
Maar het ligt voor het grootste deel volledig aan jezelf: zo zijn er mensen die na 1x lezen van de stof alles al beheersen, anderen moeten er dagen voor zwoegen en leren om het eindelijk een beetje te kennen. Weer een ander maakt en leert een samenvatting en is klaar. Als jij zonder te plannen goede cijfers haalt, zou ik dat vooral zo blijven doen. Alvast veel succes in je PWW!