Wat kan ik in een map steken om de verschillende hoofdstukken van elkaar te scheiden?(voor de duidelijkheid)

Hey ik heb een werkje gemaakt voor school en ik moest alle blaadjes in een plastieken mapjes steken en dat heb ik ook gedaan maar nu zou ik ervoor zorgen dat ze allemaal gescheiden zijn (de hoofdstukken) voor de duidelijkheid

als ik van die klassieke dinksjes gebruik is het niet duidelijk omdat die plastiek mapjes even lang zijn als die dinksjes die je normaal gebruikt om verschillende delen van een map te doen scheiden.

Kan iemand me tips geven wat ik daarinplaats kan gebruiken

hier kunnen jullie een voorbeeld zien van wat ik eigenlijk bedoel met platieke mapjes

http://www.google.be/imgres?imgurl=http://www.kwarto.be/images/detailed/8/707-DE_P.jpg&imgrefurl=http://www.kwarto.be/showtas-a4-pp-gekrld-11g-100x.html&h=351&w=360&sz=25&tbnid=cOEVUmO9VqZRqM:&tbnh=90&tbnw=92&prev=/search%3Fq%3Dplastieken%2Bmapjes%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=plastieken+mapjes&docid=8HGTL-_r0MRdcM&hl=nl&sa=X&ei=C2bbTrqFNI2G-wbq472DCQ&ved=0CGEQ9QEwBg&dur=375

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je zou tabbladen kunnen gebruiken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Tabbladen zijn er in verschillende breedtes en kunnen zelfs op maat voor je gemaakt worden.

De tabbladen in verschillende breedtes zijn misschien bij de betere boekhandel of kantoorhandel te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met zelfklevende tabjes, die kan je dan gewoon op je plastic mapjes plakken. Die dingen zijn bij elke (kantoor)boekhandel te vinden.