Hoe kan ik vandaag nog mensen krijgen, die passende plaatjes bij de teksten kunnen bedenken/sturen?

Helaas kan ik bij mijn teksten, geen juiste plaatjes bij vinden, maar nu heb alleen teksten en het is voor een powerpoint presentatie. Ik heb uren gezocht, maar kan geen passende plaatjes vinden bij de teksten.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb teksten in powerpoint staan, en daar heb ik nog plaatjes voor nodig die passend zijn bij de teksten.

Toegevoegd na 10 minuten:
Het gaat over:

presentatie onderzoeks rapport

leerpunten

conclussie onderzoek

aanpak schrijven van rapport

procces afstudeerstage

methode van onderzoek

en of ze nog vragen hebben ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor plaatjes zoek je dan"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan dat niet uitleggen, omdat de teksten in de powerpoint presentatie staat. Ik weet zelf niet welke plaatjes erbij passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de teksten van de PP presentatie vertelt kunnen we er misschien iets mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt Google niet meer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat over: presentatie onderzoeks rapport leerpunten conclussie onderzoek aanpak schrijven van rapport procces afstudeerstage methode van onderzoek en of ze nog vragen hebben ???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
conclussie = conclusie....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek een plaatje met een rustige achtergrondkleur (lichtgroen, lichtblauw, zachtgeel etc.) en een nietszeggend onderwerp. Zo houd je de PowerPoint neutraal en zakelijk. bijv: http://wallpapers.free-review.net/wallpapers/23/Maple_Leaf.jpg ik kies vaak voor 1 afbeelding voor in de hele PowerPoint, dit zorgt er voor dat je presentatie rustig blijft en mensen niet te veel worden afgeleid.
Ik zie dat het over een afstudeerstage gaat, het logo van het bedrijf ergens rechtsboven is zowel simpel als doeltreffend.

Antwoorden (3)

Effe op speurders kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je plaatjes zoekt bij het onderwerp van je presentatie? Als je vertelt wat dat onderwerp is en eventueel subthema's maakt dat het beantwoorden van je vraag misschien iets makkelijker. Kijk in de tussentijd eens op onderstaande websites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat over: presentatie onderzoeks rapport leerpunten conclussie onderzoek aanpak schrijven van rapport procces afstudeerstage methode van onderzoek en of ze nog vragen hebben ???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat vertelde je al maar dat is de vorm van je presentatie en niet de inhoud. Ik mag toch aannemen dat je plaatjes zoekt die bij de inhoud passen? Het is overigens, als je een paar correcties niet erg vindt, 'conclusie' en 'proces' en 'onderzoeksrapport' is één woord.
Als je bij Google linksboven "afbeeldingen" aanklikt, en dan een woord, een titel, iets uit je presentatie, zelfs een hele zin... invult, krijg je heel veel afbeeldingen. Als je bovendien bij "geavanceerd zoeken" dan nog eens aanvinkt of je enkel foto's, enkel cliparts,... wil, vind je waarschijnlijk wel iets wat bij je presentatie past.