Ik moet leren voor mijn CT-Week voor over 1 week, hoe pak ik dit aan?

CT = Centrale Toets

Het zijn er 9 verdeeld over 5 dagen. De vakken die hierbij betrokken zijn, zijn:

Maandag
-Engels
-Wiskunde

Dinsdag
-Nederlands

Woensdag
-Biologie
-Toegepaste Techniek (geen leermogelijkheid)

Donderdag
-Tekenen
-Natuurkunde/Scheikunde

Vrijdag
-Maatschappijleer
-Geschiedenis

Hoe pak ik dit het best aan? Voor alles is te leren behalve Toegepaste Techniek. Ik wil vandaag beginnen met leren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Om te beginnen: de lesstof heb je allemaal al gehad. Hoop dat je die geleerd hebt. Dan is het een kwestie van nog even nakijken en de dingen die je nog niet zo goed weet, goed leren.

Als je paniekerig wordt, tsja...dan heb je vast nog niet zo hard gewerkt.
Dan vanaf NU: geen tv/pc/sms/msn etc meer, maar LEREN!
Eerst de eerste vakken. Werk een dag aan een vak.
En kijk of je er nog wat van kunt maken..

Hoop dat het dan een leerpuntje is voor de volgende jaren. Gewoon je huiswerk doen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

maak een planning, met wanneer je wat gaat leren en hoeveel tijd je daarvoor nodig denkt te hebben