Hoe kan ik het beste vertelle dat iemands werk onder de maat is?
Beste lezers!! Vandaag heb ik urenlang gewerkt aan een document en mijn groepje en ik moeten het morgen inleveren. Mijn groepje had het document ongeveer al gemaakt, maar ik zag dat er groffe fouten inzaten. Heb deze (niet allemaal) verbeterd en ik had bij een paar notities bij hangen. Vervolgens na al die moeite wilde ik dit met mijn groep bespreke maar iedereen was met een apart stukje bezig van het document ( ik kan mezelf niet in 4en splitsen?) en dan raken zij compleet in de stress en snauwen ze mij af dat ik last minute alles aan het veranderen ben!! Maar ik kan het niet helpen! Groffe fouten moeten eruit worden gehaald, ik wil namelijk geen onvoldoende! Zij hebben toch een stuk van het oude document (compleet fout) ingeleverd zonder te overleggen. Het is een groep van 5 (incl. Mezelf) zij kennen elkaar al 3/4 jaar en ik ken hun 3 weken. Ik wil niet als arrogant overkomen, maar zij denken dat ik denk dat ik alles weet en dat ik mn zin wil doordrammen, maar ik probeer alleen maar te helpen. Dit is al de 4de groep waarin dit gebeurd. Hoe kan ik iets subtiel overbrengen zonder iemand af te snauwen met zijn gemaakte werk? Het is Hbo niveau en dit wordt van je verlangd dat je kan samenwerken. Srry voor t lange verhaal. Iemand tips en ook ervaringen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.