Vraag over verschillende types TI Grafische Rekenmachines (zie uitleg)

Ik geef wiskunde bijles. Ik wil een TI grafische rekenmachine aanschaffen. En dan een die zo geavanceerd mogelijk is, maar de besturing moet sterk overeenkomen met de simpelere versies (TI-84) die leerlingen hebben. Zodat ik hen uit kan leggen hoe ze iets op hun GR moeten doen.
Iemand enig idee welk type ik kan kiezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heel veel geavanceerder maken ze ze niet hoor, dan de ti84. Dus is weet niet wat je nog meer wilt dan de duizenden opties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha oke ;)