Is er een maximaal aantal pennen die je bij je mag hebben tijdens het examen?

En dan bedoel ik bij het centraal school examen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Haha, nee dat is er niet. Je mag best je hele rugzak meenemen en die vol met pennen stoppen. Als je met een paar tonnen aan komt is het een ander verhaal.
Maar waarom zoveel? Je kan dr maar met 1 tegelijk schrijven. S6
12 jaar geleden
Er staat duidelijk in mijn PTA
toegestane hulpmiddelen bij alle vakken:
basispakket, bestaande uit:
schrijfmateriaal, tekenpotlood, blauw en rood kleurpotlood.

Dus ik denk wel dat je veel pennen mee mag nemen maar max 3 potloden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je twee/drie nieuwe goedschrijvende pennen meeneemt, hoef je je geen zorgen te maken,. Beter dan 10 pennen die je uit iedere kamer thuis gepikt hebt en waarvan je niet weet hoeveel inkt er nog in zit..

Nee denk niet dat er een maximum aantal is, maar vergeet niet dat jouw tafeltje wel een maximum lengte/breedte heeft.
Niet erg handig om daar 10 pennen en nog andere schrijf gerei bij te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag geen rugzak mee t lokaal innemen! Dus net zoveel als je kan dragen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maximaal mag je één aardappelkistje pennen meenemen, zou wel leuk staan op je examenopgave, hè..

Maar nee, het wordt aan je eigen gezond verstand overgelaten.

En bij mijn weten is er ook nog nooit iemand op het idee gekomen een emmertje extra pennen mee te nemen.

Er bestaan dus géén voorschriften die meerdere pennen verbieden..maar

Maar er zijn wèl docenten die dat doen..als je het te gek maakt.

Groet,

Ton