Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom knipogen mijn juffen altijd naar me?

Ik zit in groep 8. Al sinds groep 1, knipoogt elke juf perse naar mij, en niet naar anderen. Misschien omdat ik meer aandacht nodig heb, maar toch waarom!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Daarmee wil de juf je op je gemak stellen. Ze bedoelt dat je haar kan vertrouwen, dat ze het beste met je voorheeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dikke vette vieze gymleraar doet dat ook altijd... Daarmee stelt hij me totaal niet op mijn gemak...
Maar een dikke vieze gymleraar is natuurlijk wat anders als een aardige juf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als mijn leraar dat doet (wat ie vaak doet) word ik eerder een beetje bang

Andere antwoorden (4)

Misschien hebben ze het idee dat je niet luistert en zoeken ze op deze manier oogcontact?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het wil weten moet je het gewoon vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij stelt ze de vraag toch?
Amadea
13 jaar geleden
Samuel bedoelt natuurlijk dat Fluppie het aan die juf moet vragen. Zij is de enige die wéét wat de bedoeling is, wij kunnen slechts gokken...
Misschien vinden ze je lief of schattig.
Of misschien kijk je (onbewust) een beetje verbaasd en willen ze je daarmee geruststellen/op je gemak stellen.

Het is in elk geval zeker goed bedoeld :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is denk ik inderdaad om je op je gemak te stellen. Je zegt dat je wat meer aandacht nodig hebt en waarschijnlijk willen ze je dat op deze manier een beetje geven.

Ik ben 19 en zit op een hbo-opleiding en de juffen knipogen ook vaak naar mij, vooral als ik moeilijk/verbaasd kijk ;);)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding