Wat is nou het exacte examenregelement van dit jaar?

Hoeveel onvoldoendes mag je? Hoeveel binnen je profieldeel enzovoorts. Ik las ergens dat je alle vakken bij elkaar opgeteld een zes moet staan. Is dat afgerond? Graag wat opheldering

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ga er van uit dat je havo of vwo doet. Je hebt dit namelijk niet vermeld ;) Op havo en vwo mag je max een 5 en een 4 staan. Al deze onvoldoendes moeten gecompenseerd worden. Als je een 4 en een 5 staat moet je dus 3 compensatiepunten hebben dus is een 9 genoeg. Wat natuurlijk ook kan is een 8 en een 7 of drie zevens. Suc6 met je examens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja voor havo! Bedankt :)