Ja, net als dat een rijbewijs dat is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwemdiploma en veterstrikdiploma wel in ieder geval, maar er zijn meer soorten diploma's natuurlijk en hier weet ik het fijne niet van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh had dan even vermeld in je vraag!
ik zag wel de categorie uiteraard, maar heb mijn enige 2 diploma's ever (zwem en veterstrik dus) via het onderwijs mogen behalen, vandaar mijn reactie. zoals ik al zei, er zijn meer diploma's dus misschien is het wel verstandig dat je even toelicht welke diploma je precies bedoeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij ook een goed plan.
Dat hangt er vanaf welke opleiding je wilt gaan volgen in Zweden en welke eisen er gesteld worden. Het kan nodig zijn om een beschrijving van je diploma te hebben waarin duidelijk wordt dat je vooropleiding voldoende is om deze studie te volgen. Deze diplomabeschrijving kun je laten opstellen door de Nuffic. Op hun website vind je nog veel meer informatie over studeren in het buitenland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er van af WAT voor diploma het is.Want je kan bijvoorbeeld met een Nederlandse diploma voor diergeneeskunde, ook met DAT diploma naar Amerika gaan en daar kun je diergeneeskunde gaan doen.